Tuesday 1 July 2014

In a grey

 dress-H&M
shoes-Vagabond
bag-Zara

EN: Hi guys Im back ! Im sorry I haven´t posted anything since May but I was too busy because of the work and preparation for UNI.But now Im back with this new post where I want to show you my new dress in grey colour.My photograph was Rita,my Portugese friend who you can see on the pictures as well.
 Anyway Its the first time what Im wearing this colour so what do you think how is it looking ?

There is still one more thing I didnt´tell you about. In a few day it´s my holiday.We´re leaving on Sunday already.Im so looking forward to it and Im sure there will be more and more pics :) .Guess where are we going? Hope you´re enjoying the summer,see you soon! 

--

SL: Zdravím všetkých,som späť ! Ospravedlňujem sa za menšiu júnovú pauzu v postovaní,ale bolo tu toho veľa kvôli robote a prípravám na VŠ,ale teraz som tu späť s novým postom,v ktorom Vám chcem ukázať moje nové šaty v sivej farbe.Moja fotografka bola Rita,moja Portugalská kamarátka,ktorú tiež môžete vidieť na fotkách.Inak je to asi prvý krát čo mám na sebe sivú farbu ,tak teda čo si myslíte ako to vyzerá?

Ešte stále je tu jedna vec, o ktorej som Vám nepovedala.O pár dní mám dovolenku.Odchádzame už v nedeľu tak sa veľmi teším a som si istá,že tu bude stále viac a viac fotiek :) .Skúste hádať kam máme namierené? Dúfam,že si užívate leto, vidíme sa čoskoro !








2 comments: