Thursday 10 April 2014

daisy crop top


EN : Hello hello! 

I´m back with a new post of my today´s look.Today, it´s sooo sunny here in London and I´m so happy that the temperature is surely around 20°.I just love these days in London.So as you can see I went to make some pics here in Leyton before my work.
I went for a new daisy crop top from F21 with burgundy shorts from H&M and to make look more interesting I have added my new hat from Topshop in burgundy colour as well.

Anyway I´ve got some new items to show you so I´ll make NEW IN post soon.
Have a nice afternoon/evening ! :)

--

SL : Čauky čauky !

Tak a som späť aj s novým postom,v ktorom uvidíte môj dnešný outfit.Dnes je tu v Londýne tak krááásne slnečno a som tak šťastná,že teplota vystúpila až na nejakých 20°.Proste milujem tieto dni.Takže ako môžete vidieť,pred robotou som ešte vyšla v Leytone trochu von,aby som spravila zopár fotiek.
Vybrala som si môj nový crop top z F21 s bordovými šortkami z H&M a aby som tomu dodala šmrnc ,pridala som aj môj nový klobúčik z Topshopu v tiež bordovej farbe.

Inak mám nejaké nové veci,takže čoskoro spravím nejaký ten NEW IN post.
Prajem krásny zvyšok popoludnia/večera ! :)











2 comments: